Bebisar, vänner, katter och städerska ;)

Tjenis!

Dagen har bjudit på lite av varje och nu sitter jag här i soffan och ska snart natta barnen.

Vid lunch kom städerskan och då ville jag som vanligt inte vara hemma så då gick jag hem till m och där var även l med hennes lilla dotter! Med risk för att låta som en gammal tant men oj vad de barnen hade vuxit sen sist! Men det är klart, de är i den åldern - på en vecka kan de typ växa en decimeter känns det som, ha, ha!

M bjöd på en supergod lunch och hon hade fått det sååå fint! Vi har väldigt lik smak hon och jag men helt olika hemma. Detta beror på att jag bor i ett hus som går i funkisstil och lägeheten är modern medans m har en äldre lägenhet. Hade jag dock bott som henne och som jag ju gjorde förut skulle jag vilja ha det precis som henne! Nästa hus ska gå i gammeldags stil - det är mycket lättare att inreda då + att jag har massa fint som kommer komma till användning då!

Efter att vi varit hos m tog vi våra små till Tessinparkens parklek men det var svinkallt så jag gick hem efter en stund... Jag var som vanligt inte klädd för parken när vi väl ska dit så jag kommer säkert bli förkyld nu!

När jag kom hem hann jag bara vända i dörren för då var det dax att hämta min vän m och köra  henne till Albano där vi hämtade hennes lilla katt - den verkade må bra nu så det var skönt!

Väl hemme igen så var f på väg ut så jag fick en puss och sen var han borta... Han skulle träffa killarna för en middag nere på stan, det är han värd!

Nu chillar kidsen och jag ska snart fixa pyjamasar, tandborstning och annat jox!

Imorgon tänkte jag ta förmiddagen till att plocka ner lite prylar i källaren och vid lunch gå ut på stan för att leta lite klänningar och kanske en "party-topp" till lördagkväll då det är middag och utgång med tjejerna!

Hoppas jag hinner skriva lite mer ikväll!

Kram Pinkmommey♥


Ett litet partyanimal för en herrans massa år sen ;) Den bjuder jag på, ha, ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0