Freeedag!

Ledsen för pissig uppdatering igår... Hade fullt upp hela dagen och orkade/hann helt enkelt inte...

Efter frukost och fix igår så åkte jag hem till min kompis d och hennes lilla dotter där det blev lek och lunch! Efter det så mötte vi upp söta c och gick och shoppade lite på stan för att sedan avsluta våran dejt i Humlans lekpark!
tyvärr hade lilla f alldeles för fina kläder för att få leka... Låter helt sjukt men jag hade inte planerat parken och han hade ömtåliga nya kläder på sig... Det är klart att han fick krypa runt en stund och äta sand och gunga lite men sen gick vi hem.

På vägen hem stannade vi på Esplanad och i Fältan och köpte blommor till balkongen! När vi sen kom hem så hade f och t tagit fram cyklar, moppar, sparkcyklar mm och raceade utanför altanen på gräsmatta/gångvägen! Jag planterade blommorna och lilla f tyckte att det inte räkte att äta sand idag utan ville även ha en näve jord...

F lagade en jättegod spagetti och köttfärssås ochefter middagen så drog vi hela familjen ner till Glasshuset på Valhallavägen vid Tessinparken för vårens första glassfrossa! min och t´s favvo är lakrisglassen! Lilla f fick en kula vanilj och f tog sina favvosar! Jag avslutade kvällen med att spela tv-spel med t som hade fått ett nytt spel av mig! Menigen att han skulle fått det i påskägget men jag orkade inte vänta ;)

Nu ska jag snart iväg till doktorn för att kolla upp en sak och sen kommer c och d med sina kids hit på lunch! Vi hoppas på sol och värme så vi kan sitta och sola på altanen och käka lunch ute!

Jag hör av mig lite senare!
Pinkmommey :)

T älskar glass!


Mina killar! Lilla f är skeptisk, det var väldigt kallt tyckte han, he, he!


Min stora älskade kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0