God förmiddag!

Vaknade som vanligt at joller, det är bara för mysigt! Dock vaknade lilla f inatt men f fick gå upp istället (precis som de senaste nätterna :) ) så jag var utvilad efter en riktigt god natts sömn!

Som vanligt blev det lite bråk på morgonen med t som är inne i en sån period nu... Han slåss och vi vet inte vad vi ska göra... Vi har provat med med allt från straff att tex få gå till sitt rum, hotat att han inte ska få tex lördagsgodis, belönat honom om han e snäll, pratat och förklarat, ignorerat men det verkar inte gå in. Ja, ja, hoppas det går över av sig själft som med alla andra perioder.

Nu ligger lilla f och sover och f är och handlar! Snart kommer städerskan så jag ska plocka iordning lite här hemma och sen ska jag och lilla f iväg till min kompis m som bor ett par kvarter härifrån! Hon ska bjuda på lunch och våra små pojkar - som e lika gamla - ska få leka!

I eftermiddag ska jag hämta upp min andra söta kompis m som har sin stackars katt på Albano... Hon blev överkörd och släpad efter en bil i förra veckan och har legat där nästan en vecka nu och opereras i omgångar... Stackars liten! Jag ska i alla fall hämta henne och skjutsa henne fram och tillbaks då hon inte har nån bil. Dock får jag ta med båda barnen men det ska nog gå bra!

Nu tittar solen fram, vad härligt! Ha en bra dag nu allihopa!

Kram
Pinkmommey♥

Mina katter Lillis och Spejjan (som tyvärr har gått bort vid 16 års ålder) på landet. De har på sig små klänningar, så kul! Jag lovar att de bara hade på sig dem nån minut för fotot och att de inte var nått farligt. Dock skämdes nog Spejjan under den minuten. De blev belönade med mycket godis efter!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, så sött! =)

2009-04-16 @ 13:52:05
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-16 @ 14:30:05
Postat av: Anonym

Man tackar! :D

2009-04-16 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0