God morgon eller kanske god natt...

Nu sitter vi hela familjen här i soffan och titta på tv, läser morgontidningarna och bloggar! Själv vaknade jag kl 04.20 av att lilla f hostade... Han vaknade aldrig utan somnade om själv direkt men jag kunde inte somna om... Detta betyder alltså att jag redan varit vaken i 4 timmar... Somnade i alla fall tidigt då jag nattade t, 21.30... Kul en fredagskväll...

Tanken är alltid att jag ska lägga mig och sova mitt på dan när jag inte sovit på natten men det kan jag bara inte... Vet inte varför! sen på eftermiddagen eller framåt kvällen är jag helt slut men då kan jag ju inte gå och lägga mig.

Idag ska jag i alla fall försöka få lite sol på altanen och sen ska jag till gymet och ha genomgång med Jean Pierre, he, he. Efter det måste jag försöka hitta en liten present till ikväll. Och sist men inte minst ska jag på middag hem till l med massa söta roliga tjejer - hoppas även på utgång efter det! I och för sig tycker jag inte att det är så kul att gå ut om man inte har bokat bord men man kan ju ta en liten runda i alla fall!

Har kommit på att jag kanske ska fråga m som är utomlands om jag får sova i hennes lägenhet i natt, jag har ju ändå hennes nyckel och då kan jag ju gå dit med lakan mm innan middagen!

Vi hörs lite senare!
Pinkmommey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0