God morgon!

Lilla f väckte mig vid 6 men jag fick honom att somna om, som vanligt kunde inte jag det... Men det gör faktiskt inget, jag e så morgonpigg av mig och får en massa gjort när resten av familjen ligger o sover! Jag hinner kolla mailen, blogga, plocka undan lite, kolla lite på tv och bara ha det skönt!

Idag blir det som sagt en dag på stan helt själv - så skönt! Jag ska till Nk och byta påskpresent till lilla f - en jättefin Gant skjorta - till en storlek större om det finns. Där ska jag även försöka få tag på rosa converse, annars blir det kanske vanliga klassiska vita? Sen blir det klänningsjakt och lunch på stan också!

Nu ska jag slänga ihop lite frukost till familjen!

Kram Pinkmommey


Har precis börjat läsa denna bok och hoppas jag gillar den lika mycket som de andra Denice skrivit!

Kommentarer
Postat av: Rita ♥

åh, jag vill också läsa den där bokserien! :)

jobbigt att du gick upp så tidigt (själv försöker jag gå upp så sent som möjligt på vardagarna), men du verkar fördriva din tid på ett bra och roligt sätt under mornarna! ^^

trevlig helg på dig,

kram Rita

2009-04-17 @ 18:58:03
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0