Godis!

God morgon!

Idag var det meningen att jg skulle mött upp mina tjejkompisar för ett varv runt Djurgården men lilla f vaknade innan 6... så jag var tvungen att lägga honom tidigt igen och då hann jag inte med prommisen...

Nu är min kille på ett möte men när han kommer hem ska vi ner i källaren med alla vinterkläder och hämta upp alla härliga vårjackor istället - trenchcoats, skinnjackor och små pastelljackor! efter det ska vi shoppa godis inför påsken!! På fredag ska vi till goda vänner i Täby, på lördag ska vi ut till min mamma i Sigtuna och på söndag ska vi vara hemma hos f´s föräldrar så det blir många påskägg! inget jäkla karamellkungen bara, blä! De har så tråkigt godis! Nej det får bli Eijes uppblandat med bra plockgodis och Martin Olsson!

Jag har ju tjatat om träning varje dag denna vecka men det blir ju aldrig av... Men idag ska jag i alla fall försöka hinna!

Ha en skön dag i grådasket!
pinkmommey


Kommentarer
Postat av: CassandraHays22

It's perfect that we can get the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/personal-loans">personal loans</a> and it opens completely new possibilities.

2012-07-07 @ 18:01:53
URL: http://goodfinance-blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0