Morgon och kalasdax!

Så himla typiskt! Trodde det var idag jag skulle ta bort minleverfläck hos doktorn men tittade nyss på pappret och såg att det var igår jag skulle varit där.... Nu måste jag vänta flera veckor igen  på en ny tid och så kommer jag säkert få den inför ett bröllop eller så... + att sommaren, solen och bad närmar sig med stormsteg och det gör ju det hela inte bättre...

Idag har jag inget planerat, ska bara fixa lite hemma sen tror jag att jag ska ta mig ut på en prommis i och med balkongbygget här hemma - det är fruktansvärt!!

Tänk nu e det bara 10 dagar kvar tills lilla f blir 1 år!!!!! Jag kan inte fatta det - alldeles nyss var han ett litet knytte som hade kollik... Och det var inte många veckor sen jag ammade honom + att nätterna var hemska... Och nu är han den underbaraste lilla killen - ja killen, bebis är han faktiskt inte längre! Snyft, he, he!

Jag håller i alla fall på att planera kalas här hemma och jag brukar fixa som en galning inför dem men denna gången ska jag ta det lite lugnt faktiskt. Jag har bjudit in 7 av hans små kompisar med familj och gudföräldrar till båda barnen och självklart familjen - mormor o morfar, farmor o farfar, klusinerna och farbröder, morbröder och mostrar!

Att bjuda på tänkte jag - tårtor med små dekorationer på, hembakta minikanelbullar, mini cupcakes med ljusblå frosting och sprinkels och saft o kaffe! Kanske champagne att skåla i eller bara lite rosé till de vuxna som e sugna på nått litet glas i solen?

Jag har hittat jättesöta små påsar för barnen att ta med sig hem och dem ska jag fylla med små saker! Till de små blir det figurkex från Mumin eller kanske Tom & Jerry eller nått annat, mini russinpaket och en liten leksak. Till de större blir det godis och nån liten leksak som tex. suddigummin, tatueringar, jojjos, studsbollar mm.

Vad jag ska ha för färg på ballonger, girlanger och annat har jag inte bestämt men jag måste ta mig en tripp panduro, kalasbutiken på Sveavägen och några andra ställen  - nån som har några rekommendationer?

Nu blir det frukost!

Kram Pinkmommey

http://guldregn.blogg.se/images/ballonger_1185873962.jpg

Kommentarer
Postat av: AraceliAtkinson

If you are people who don’t know how to deal with their business tasks by their own hence highly qualified <a href="http://4writers.net">online writers job</a> is accessible for you on this online soutce!

2012-04-10 @ 09:01:21
URL: http://4writers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0