Hussugen!

Ännu en strålande morgon! Vaknade som vanligt av att jag hörde min lilla smula inne från hans rum! Han låg och snicksnackade och sken upp som en sol när han såg mig! En flaska välling, lite gos i sängen och vakna med the voice - det vanliga upplägget alltså.

Vid 8 så gick vi och väckte de andra grabbarna för jag vet hur lång tid vi behöver på morgonen - vi kommer aldrig till dagis innan 9.30 hur mycket tid vi än har!

Nu e stora killen på dagis, lilla killen sover igen och f står i duschen, själv sitter jag och bläddrar i modekataloger, senaste Se & hör och bloggar... Funderar på att ta alltihop och flytta ut till solen på altanen eller ska jag duscha först - stora beslut att ta här alltså...

Idag har jag inget planerat, bvc-träff eller hänga med m kanske? Träning för det blev ingen igår då jag var helt slut och somnade efter att inte ha sovit bra den senaste tiden.

Vi hörs om ett tag!
Pinkmommey♥


Vårt underbara landställe som vi tyvärr sålde - måste hitta på en bra uppfinning så jag tjänar lite egna stålar så man kan köpa sig ett eget fint ställe! Eller hur...

Kommentarer
Postat av: Elin

Om man redan har en bra uppfinning, men inte orkar ta tag i det, då? SOm jag med andra ord.. haha! LAT



kram

2009-04-07 @ 18:23:02
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0