Igår

var jag ju på tjejmiddag hos L med 8 andra sköna donnor! God mat, gott vin och massa tjejsnack! Jag kom hem vid 24.30 och somande runt 01 men vaknade av barnen vid 4 och hade som vanligt svårt att somna om och sov bara några minuter här och där... Alltså andra natten i rad nu!

Har inte mycket jag kan ha på mig nu för tiden, allt i garderoben är för litet eller sitter i alla fall inget snyggt så det fick bli skinnbyxor, svart t-shirt topp med spetspuffärmar och svarta stilettos! Till det skinjacka och chanelväska!

Nu ska jag iväg till Svärföräldrarna!
//Pinkmommey :)


Kommentarer
Postat av: CelinaSHARP31

We do think, you should take the <a href="http://4submission.com">article submission service</a> for your information about this post, because that is manifestly superb and mustn’t be hidden from public eyes!

2012-03-08 @ 01:04:13
URL: http://www.4submission.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0