Jag är kär!

Det är klart att jag är kär i min man men nu handlar det om andra grejer! Jag e kär i en av mig nyupptäkt hemsida: Car möbel! http://www.car-moebel.de

Fann den genom en annan bloggerskas bloggsida! Tack! Se nedan de underbara möblerna till små barn!

Kram Pinkmommey♥
Für ein großes Bild bitte klicken -  CAR möbel   Für ein großes Bild bitte klicken -  CAR möbel
Ett underbart litet skrivbord som ser ut som ett litet hus!

Für ein großes Bild bitte klicken -  CAR möbel   Für ein großes Bild bitte klicken -  CAR möbel
En alldelses underbar riddarsäng!            Vilken kul rumsavdelare!

Für ein großes Bild bitte klicken -  CAR möbel   Für ein großes Bild bitte klicken - RICE CAR möbel
Kolla in detta bedårande klädskåp!             Finfina lådor till alla leksaker som ligger och skräpar hade de oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0