Livet känns tungt :(

Sorry, inge kul läsning... men ändå...

Livet känns lite tungt idag då jag bara fått tre timmars sömn inatt och då inte ens sammanhängande... BÅDA mina småkillar e sjuka och min kille känner inte att han orkar hjälpa till just nu - då blir man ju så ledsen! Bättre blir det ju inte av att jag sov 4 osammanhängande timmar igår också...

Känns som om jag har noll chans att stå imot killarnas förkylning när jag inte ens får sova och är med dem heeela tiden... Och vi som har stort kalas på söndag...

Vi har ju stora killen i vårt sovrum pga olika omständigheter och han ligger på min sida. Detta gör att det är jag som fixar med honom hela nätterna när han vaknar när han e sjuk eller drömmer mardrömmar eller behöver kissa etc... Detta håller jag oftast på med tills jag ska in till lilla F...

Innan lilla F blev sjuk så sov han riktigt bra så jag ska egentligen inte klaga och då brukade min killa gå in på natten OM lillen nu skulle vakna nån gång och jag tog de tidiga mornarna men nu när han e sjuk vet jag inte vad det är! Jag tycker i alla fall så synd om mina små så jag kan verkligen offra min sömn för att de ska må bra! Tydligen känner inte alla så...

Förut så har man kunnat ta upp lilla F och liga bredvid han i stora sängen då han somnat om direkt men man själv sovit väldigt dåligt och inte kunnat röra sig men nu så går inte ens det!
Han gråter och vägrar ligga still och somnar efter nån timma för att sen sova typ 30 min och sen börjar det om...

Inte hjälper det med balkongbygget heller, de borrar från 7-17 varje dag och mitt huvud håller på att sprängas och barnen kan inte sova middag och gråter för det gör ont i öreonen...

Sist men inte minst så ligger oron över att både jag och F går utan jobb och det gör att det ligger ett mörkt moln över hela ens liv! Hur ska det gå, vad ska vi göra mm, mm.

Sorry för detta TRÅKIGA, JOBBIGA  mail men ibland behöver man bara skriva av sig.

F är borta idag så nu ska jag ta en STOR kopp kaffe för att orka dagen med de små sjuklingarna!

Kram Pinkmommey


Här är utsikten från mitt vardagsrum - de är precis utanför mitt fönster!!


Skitgubbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0