Nu e det vår på altanen me!

Efter vår underbara dag ute i det fina vädret och att vi hade grillat så blev jag så sugen på att göra fint på altanen och plocka fram alla utemöbler, krukor mm! Jag VET att det kan komma mer snö - det gör det alltid varje år men det kommer säkert i så fall bara att ligga ett par dar.

Nu står bord, stolar, solstolar, grill, krukor, terassvärmare, parasoll och annat på plats! Detta betyder alltså att jag kan lägga mig i en solstol imorgon och sola om det är fint väder!! Ska även ta mig ut och köpa lite blommor och plantera - har sett att det redan finna små påskliljor och annat fint!

Ska även träffa min söta vän d med hennes lilla dotter imorgon! Vi ska vara här men det kommer även städerskan att vara så hoppas på fint väder så vi kan sitta ute och äta + leka!

Nu behöver f datorn!

Sov gott!
Pinkmommey


Jag o t på altanen sommaren -06!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0