Nu vare gjort!

strax efter lunch gick ju killarna på prommenad och jag tog tag i berget av ren tvätt som behövdes vikas och läggas in i garderober... dessutom har jag hunnit med ett par tvättar, håller på att tvätta alla överdrag på soffkuddarna...

när vi hämtat vår stora kille så la jag mig på sängen nån minut och somnade på direkten! alla spänningar från halsgrejen måste ha släppt och jag som sovit så dåligt de senaste nätterna känner nu av det! somnade fast barnen lekte runt och på mig, ha, ha!

har nu precis kommit hem efter en liten prommis med min minsta som behövde några minuters sömn i vagnen för att orka vara vaken till läggdags. på vägen stannade vi till på ica och hämtade ett paket från la redute! ni får se vad det var senare!

ha det bra!
pinkmommey♥


Detta är väll vad man kan kalla klädberg?! Hela bordet var fullt av kläder och högen va ca en meter hög...


Prydliga högar indelat på varje familjemedlem och för linne och ytterkläder. Nu ligger de i garderoben och det nya klädberget har börjat arbetas på - kommer säkert vara lika stort om ett par dar... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0