Påskdagen!

Igår vaknade jag runt 7 av att lilla f låg och pratade i sin säng - jag lät f få sovmorgon som vanligt, jag lägger mig ju mycket tidigare än honom + att om jag väl vaknar på morgonen så kan jag inte somna om...

Det är så mysigt att vara med lilla f på mornarna nuförtiden då han har börjat använda napp! Förstå att det tog 11 månader! Försökte som en galning och han var inte alls intresserad och sen la jag av vid 7 månader och vid 11 månader fick han för sig att börja använda napp alldeles själv! Kan tyckas konstigt att jag vill det men jag älskar napp! De är perfekta när barnen är riktigt trötta men inte vill sova - de blir så där alldeles gosiga då! dessutom när de små är sjuka eller får tänder! Jag vet inte hur många gånger nappen har räddat mig med min stora kille under åren!

När vi hade varit vakna ett par timmar väckte jag f och drog iväg till Sigtuna för att hämta t! Jag saknar honom så det gör ont när han e borta!

Allt hade gått super hos mormor, han somnade bara en liten stund efter att vi hade gått och vaknade runt 8 på morgonen sen hade de bara hunnit mysa lite!
Väl hos mamma passade jag på att sola lite ett par timmar innan vi åkte hem igen!

När vi kommit hem var det meningen att vi skulle gått på skansen men i bilen på vägen hem blev t sjuk... Han skrek att han inte kunde andas och höll på att kräkas... Jag fick stanna vid en mack och köpa dricka till honom, flytta bak bilbarnstolen till baksätet där det inte var nån sol och sätta på aircondition på typ minusgrader... Inom ett par minuter hade stackarn somnat i baksätet...

Väl hemma ville han bli nerbäddad och vi bestämde att vi fick ta sknsen en annan dag! efter att vi hade fått i honom lite lunch så var han bättre igen! Han hade nog bara fått "godis-chock" - han hade ätit godis konstant i två dagar och nästan ingen mat... Nu blir det inte godis på ett bra tag kan jag säga!

Sen hade vi en riktig mysdag hemma med lek, grillning och solning!

Vi hörs om ett tag igen!
Pinkmommey♥


Vår katt Lillis i vårsolen på altanen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men stackars liten! :( gnugga kind

2009-04-13 @ 13:59:20
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0