Sitter i solen

Men det är inte klokt vad man mår bra av lite sol!! Morgonen har varit som den alltid är - långfrukost, morgontv, lämning på dagis och plock. Nu sitter jag ute på vår underbara altan mitt istan och SOLAR! Varje vinter är jag lite less på vår lägenhet... Det är klart att den är fin - vi har totalrenoverat den när vi flyttade in för tre år sen precis som vi ville. Den är mysigt inredd tycker jag och är stor och luftig men den ligger på nedre botten... Det är klart att vi bor på en återvändsgata så det är bara de som ska till husen på gatan som stannar/parkerar/åker här. På båda sidorna om huset är det gräs och träd så det är mysigt och en lite bullerbyskola ligger mittemot. MEN sen kommer VÅREN och då förstår jag! Vår 35 kvm stora terass med stort bord för massa härliga luncher i solen eller middagar med goda vänner, poolen till de små, solstolarna att ligga och steka i, grillen som går på högvarv och alla kryddor, blommor och växter att titta, lukta på och njuta av! Det är likadant varje år!

Nu ska jag njuta en stund till innan min lilla vaknar... Sen är det Fältan för lite shopping av nya utelek kläder till kidsen och efter det parken!

Ha en skön dag i solen!
Pinkmommey :)

Jag på altanen med solen i ögonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0