Sköna söndag!

Hej bloggen! Är lite dålig på uppdatering senaste dagarna, sorry! Har märkt att jag antingen skriver en massa blogginlägg på en dage eller bara ett ynka litet, ja, ja, allt beror ju på vilket humör man är och på vad man gjort.

Idag har varit en underbart skön dag som bara har fått flyta på och det som händer får hända! Jag var borta igår så f lät mig sova ut och efter frukost så mötte jag upp mina vänner d och c i Fältan och barnen fick käka lunch på McDonalds! Efter det så gick jag till thelins och köpte lunch till oss vuxna som vi tog med hem till c nr.2! Barnen fick röja runt och vi stt läääänge och åt, snackade och drack kaffe! Jag kan inte träffa mina söta vänner för ofta! Vi har alltid så mycket att prata om, planer att smida och gamla minnen att skratta åt!

Efter ett par timmar så gick vi åter tillbaks till Fältan för lite shopping och nu har vi kommit hem. T ligger och kollar på en film, lilla f och f sover och jag siter i soffan och läser martina Haags " I en annan del av Bromma"! Jag älskar hennes böcker och krönikor, skrattar högt hela tiden.

Om en timma ska vi hem till svårföräldrarna på andra sidan gräsmattan för lite söndagsmiddag!

Vi hörs snart igen!
Pinkmommey♥


Killarna provar sina nya solkläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0