Sol, sol, ännu mera sol!

Mina dagar nu förtiden är underbara dagar med härliga vänner i solen!

Efter frukost och dagislämning idag nattade jag lilla f igen och f åkte och tvättade bilen. När det var lugnt och skönt tog jag mig tid att sätta mig ner och skicka in mina ansökningar till Röda Korsets respektive Sophiahemmets sjuksköterske utbildningar! Jag kom sen på att jag kanske måste söka till några fler ställen för att ha en chans att överhuvudtaget att komma in så jag måste komplettera imorgon + skicka iväg betygen!

Egentligen passar det inte att jag pluggar till hösten men om jag ändå inte har nått jobb och detta är min dröm så kan jag i alla fall söka så får vi se hur jag gör! Det jag verkligen vill bli är barnmorska men då måste man ju vara sjuksköterska i grunden så vi börjar där!

Vid lunch kom f hem och vi grillade kött och till det åt vi en riktigt god sallad! Lagom till kaffet dök m och m upp som hade varit på sin dagliga prommenad runt Djurgården. Medans barnen lekte satt vi och lapade sol och m berättade om sin resa till New York härom veckan då hon och hennes kille hade passat på att gifta sig! Så romantiskt!

Efter ett par timmar så gick m hem men andra m stannade och jag stekte pannkakor till alla hungriga! Barnen älskar m, dels för att hon e bäst med barn, dels för att hon är en underbar människa men också för att hon är min nära vän och ett av mina barns gudmor! Hon stannade och kollade Emil med småkillarn, så gulligt, och sen gick hon hem.

Nu ligger båda killarna och sover och f tittar på "The Mentalist" men jag får inte se Desperate Housewifes för det är hockey :(

Imorgon ska jag träffa upp "de två m:en" igen och ta en morgonrunda med barnvagnen runt Djurgården! Förhoppningsvis kan man sen få sig en kaffe i solen på roddarklubben eller KMK efter varvet!

Ha en superskön kväll!
Pinkmomey♥


Underbara spetsar i vårsolen! Klänning som jag köpte på Lindexrean förra året.


Idag bar jag spetsklänning, gladiatorsandaler i guld, diadem i guld, beige kofta och smycken i vitt!

Kommentarer
Postat av: NoraMccullough

I like working with professional <a href="http://essaysexperts.com/">essay writing services</a>, they have done my expert research paper. The work is masterly and I will be back, be sure. Propose, all of you to use this service!

2012-04-13 @ 00:12:12
URL: http://www.essaysexperts.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0