Underbar dag i solen

Åh, vilken skön dag jag har haft! Började dagen med ett läkarbesök och kom sen hem och satte mig ute i en solstol med nya Elle! Efter ett litet tag kom mina vänner c och d med sin söta döttrar med mat, blommor och muffins!
Vi lagade chevretoast, rödbetor och en smarrig sallad! Efter det blev det latte och muffins! Min underbara vän c kom också förbi en snabbis!! Med sig hade hon blommor och små presenter bara för att hon har fått låna min väska ett tag! en mer omtänksam vän än C får man leta efter! Hon tar alltid hand om folk, kommer med bra råd och hjälper till!

Det har varit strålande sol på altanen hela dan och det var så varmt att jag inte ens kunde ha min tröja på, t-shirt fick räcka! Jag är så oerhört tacksam för mina underbara vänner som alltid tänker på mig och försöker rycka upp mig när jag är lite nere eller har det lite tufft. Jag hoppas bara de vet att jag skulle göra likadant för dem om de hade det jobbigt och att de vet att de alltid kan be mig om hjälp!

Nu har jag städat lite och ligger och kollar på Cars-filmen med mina killar!

Om ett tag ska Fredrik åka och köpa hem indisk mat, smarrigt! det allra godaste är nanbrödet ;)

Annars blir det en lugn kväll och imorgon ska jag till gymet och ha genomgång och sen köpa en present för på kvällen ska jag på tjejmiddag till l!

Ha en bra eftermiddag i solen!

Kram Pinkmommey

http://recept.nu/polopoly_fs/1.235317.1223365765!image/1673121111.jpg_gen/derivatives/w219/1673121111.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0