Uppdatering!

Hej svejs!

Idag har jag tvättat, hängt, vikt, sorterat och burit ner kläder i källaren. Inte så kul men ett måste... Tog fram alla barnens sommarkläder som badkläder, shorts och sandaler. Inte för att de skall använda dem nu men lika bra att göra det när man har tid för snart är det väll plötsligt supervarmt i alla fall! Hoppas kan man ju!

När jag hade fått min lilla att sova igen tog jag ett långt bd med inpackning, skrubb, mask och bubbel! Passade även på att måla naglarna fuschsiarosa och att smörja in mig med lite bus!

F köpte moppe i höstas som ett kompliment till vår stora bil som vi kan ha i stan när man bara behöver nått litet från affären, åka till jobbet eller kanske träningen. Nu måste den på service och tyvärr ligger stället i Ulvsunda... Så det var bara för f att sätta sig på moppen och åka dit, i bilen kunde vi ju inte ta den...
Jag tog sen bilen och hämtade upp honom ute i Bromma - då var han en stelfrusen liten isbit... Han hade tagit vårjacka, vad tänkte han på! Vårjacka, 10 grader och typ en timma på moppen...

Strax efter att vi kommit hem hämtade vi storsonen på dagis och sen åkte jag och tränade! Det var 10 dagar sen sist så det var riktigt skönt och jag tog verkligen i för kung och fosterland! Jag blir vinröd i ansiktet när jag tränar för jag har svårt att svettas. Det är i och för sig skönt men folk tittar på mig och tror att jag ska dö så det är lite pinsamt...

Efter att jag hade kommit hem åt vi middag tillsammans hela familjen men som vanligt helt olika rätter, ha, ha... F åt yoghurt och mackor för han var trött, jag åt Viktväktar soppa för jag har börjat med det igen, t åt korv och makaroner som är hans favvis och lilla f fick sin puré.

Kvällen rundades av med lite legobygge och sagoläsning och nu ligger våra små och sussar och jag och f tittar på tv.

Ha en skön kväll alla läsare!
Pinkmommey♥

http://www.bikez.com/pictures/piaggio/2006/23590_0_1_2_ciao_Image%20credits%20-%20Piaggio.jpg
Ha, ha, en sån här hade jag och alla mina vänner där jag bodde när jag var i tånåren! Min var metallicblå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0