Vattenskada...

Som om det inte vore nog...

I och med att barnen var sjuka idag så stannade vi hemma men lillkillen hade svårt att sova i och med borrandet och vaknade efter en halvtimma... Jag tog honom och la mig i vår säng och efter en stund hörde jag ett rinnande och droppande men trodde att byggarbetarna hade vatten när de borrade för att det inte skulle bli för varmt av borren. Men jag anar oråd och sätter ner mina fötter i golvet eller ska jag säga i vattnet...

Det är inte sant, det forsar in vatten! Jag lämnar barnen och springer upp till grannen där de håller på och får med nån gubbe ner. Det kan inte vara sant - hur mycket otur kan man ha???!! Gubben skrattade lite och sa att det är bara materiella ting!! Det fattar väll jag med men jag orkar liksom inget mer!

Jag skrek och svor och sa att det är det inte alls - många i min familj är eller har varit sjuka, vi har inga jobb, jag har inte sovit nått osv - efter det teg han, he, he.

Resten av dagen har jag spenderat hos svärmor så att inte barnen skulle förstöra sina små trummhinnor...

I alla fall så måste de ställa i  en  värmefläkt i sovrummet imorgon och några dar framåt så det är en jäkla tur att mamma är i New York så vi kan bo hos henne! Vi drar direkt imorgon bitti och kommer hem lördag för att göra det fint till kalaset.

E slut som människa nu och ska bara titta på lite tv ikväll och lägga mig tidigt då jag vet vad jag har att vänta...

Hoppas ni får en skön kväll i alla fall!

Kramar Pinkmommey

http://1.bp.blogspot.com/_2qtBQY9qzlo/Sduz_gA9TpI/AAAAAAAAE40/X2XyGGzzi0M/s400/felanm%25C3%25A4lan.jpg



Kommentarer
Postat av: ChristieAndrews30

That is well known that cash can make us independent. But what to do when someone doesn't have cash? The one way is to get the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a> and just financial loan.

2012-01-31 @ 13:02:20
URL: http://goodfinance-blog.com
Postat av: rss submissions

Lots of people have got bad online sales because of world crisis. However, a lot of fellows don't know about expert link building service stuff. One should not be a SEO professional to increase traffic to your website. Link building experts will assist you. Thus, you will have better ranking surely!

2012-08-12 @ 12:14:37
URL: http://cheap-link-building.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0