4-års kalas!

Från början var det meningen att vi skulle ha ett kalas som vanligt för T men allteftersom tiden gått så har jag bara inte orkat...

I söndags fick jag dock värsta ångesten för lilla T - klart att han ska få ha ett barnkalas!! Min hjärna arbetade på högvarv och jag slet med mig honom till Fältan där vi plöjde igenom alla tänkbara affärer efter den perfekta inbjudan!

T fick självklart välja och det blev en handgjord inbjudan med fina färgglada tåg och ballonger på! Jag kunde inte ha valt en bättre själv!

Så här hade jag tänkt mig kalaset:

Tema - Cars... T´s val igen... Men det blev tåginbjudan och det blir tågtårta! Carsservetter, tallrikar, muggar, duk, ballonger, sugrör och godispåsar bli det.



Mat/dryck - Tågglasstårta med godis, cupcakes med sprinkles och godis, kakor och festisar. de vuxna får snaska på kladdkaka, äppelkaka och kaffe.


Godispåsar - studsbollar, tatueringar, plockgodis, tablettaskar och klubbor!

http://www.branten.com/magazine/wp-content/uploads/2008/03/klubbor.jpg

Lekar - Sätta knorren på grisen, Sätta sig sist, Hela havet stormar, Skattjakt och Lottodragning av presentöppning.

Detta kalas är till för dagispolarna och det kommer bli ca 17 barn i vår lilla lya... Sen kommer vi ha ett kalas för våra vänner och deras barn och familjen lite senare.

Nu - badning av barn!

//pinkmommey♥





Kommentarer
Postat av: Knaada

Hjälp! Jag önskar dig all styrka och lycka inför det kommande kalaset! Det klart man vill att det ska bli ett riktigt barnkalas, men hur ska man orka...

2009-08-25 @ 20:22:50
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0