Arbetsförmedlingen, lunch och frisören!

Hej!

Idag så blev det F som fick ha inskolning med lilla F då jag hade ett obligatoriskt möte på Arbetsförmedlingen... Då jag varit arbetslös förr så vet jag att de där möterna bara är skit och att man redan vet allt om man har något som helst vett innanför pannbenet... men man måste ju gå...

När jag ändå var på stan så mötte jag upp söta D och hennes lilla dotter F och käkade lunch i solen i Kungsträdgården!

Efter lunchen tog jag bussen hem och snart ska vi iväg här med kidsen till frisören så de får klippa sina ljusa lockar.

Ha en fortsatt bra dag!
Pinkmommey♥

http://userserve-ak.last.fm/serve/252/4164762.jpg
Tänk om det hade sett ut så här i "Kungsan" än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0