En fullspäckad dag - för mig vill säga ;)

Halloj!

Idag så började jag dagen med att gå till kontoret för att fixa mitt arbetsgivarintyg. Det var riktigt trevligt att träffa de få personerna som jobbar kvar och jag ska försöka klämma in en lunch med dem i nästa vecka :)

Efter att jag varit på kontoret så åkte jag hem och hämtade T på dagis och resten av familjen hemma för att gå till T´s 4-års kontroll!

Självklart var han superduktig!! Alla "rätt" på allt - hörsel, syn, teckna, bilder, balansgång, trä pärlor mm! Han fick en tatuering som belöning och sken som en sol!

Efter kontrollen köpte vi kaffe och bullar (åt barnen) och gick till Humlegårdens lekpark! Där har jag inte varit sedan T var mycket liten och jag kommer inte gå tillbaks på länge heller... Tessinparkens parklek är så mycket bättre!! Mycket mindre folk, mycket mer plats och mycket mindre trafik!

På vägen hem gick vi genom Fältan och köpte gummistövlar på Polarn & Pyret till lilla F! Det är ju faktiskt bara 4 dagar kvar tills han börjar dagis och då måste han ju vara kittad!
När vi väl var i Fältan passade vi även på att utfodra barnen på McDonalds då de ändå skrek om det när vi gick förbi. Alkogel och frimärken följde också med hem!

Nu är det dax att natta barnen så jag kanske hör av mig lite senare igen!
Pinkmommey♥


Min lilla stora tiger!


Jag och T har samma glassmak - lakris!


Tänk att när bvc-tanten bad T räkna till 3 så räknade han till 19 på både svenska och engelska, hi, hi!


Buspojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0