Grå tisdag

Idag är det grått ute och faktiskt på gränsen till kallt och jag tycker det är... SKÖNT! Kan bero på att jag inte har en möjlighet att hitta på nått kul utan måste ta tag i mitt liv och skriva cv, fixa intyg, söka jobb, tvätta mm...

Annars ska jag bara iväg en snabbis till Fältan och köpa Alvedon och Ipren till lilla F som fortfarande är sjuk och har hög feber... Om den inte har gått över tills imorgon så får det bli ett besök till Martina och kolla - tror att det kan vara öronen...

T hämtas på dagis av farmor idag! de ska gå till gammelfarmor och hälsa på! Där är det alltid spännande med en massa småsaker i glasskåp som man får titta och ta på, hi, hi. Däremot hör hon ingenting men de kan kommunicera i alla fall :)

Nu ska jag ta tag i lite papper men vi höra senare idag!
Pinkmommey♥


Gammelfarmor med lilla F!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0