Grejer jag köpt

Har köpt lite grejer på senaste fast jag inte får men i alla fall... ;)

Blir inge bra på bild men ett par tights med revärer i skinn från MQ, en spetskjol från Lindex för 49,50 (!!!) på rean, lite t-shirtar till T som växer så det knakar, en bodybutter från The bodyshop i doften kockosnöt (tänkte man kunde bevara sommaren lite längre med den doften :)),

För övrigt så fick jag et magasin från H&M med senaste Elle och jag vill ha typ allt i den!! Och jag som inte får köpa något... Kanske blir det ett par "overknee" stövlar i höst i alla fall.... Vet inte, eller så tar jag bara och använder mina "Pistols" och mina låga svarta...

I och med att jag går ner i vikt så har jag ju en hel garderob snart som jag kan använda igen med en massa kläder jag inte haft på jättelänge!!!

Skriver mer snar!
Pinkmommey♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0