Inskolning och vardag

Igår - måndag - så började vi skola in lilla F på T´s dagis! Vi har i och för sig varit där varje dag nån timma då jag ändå varit ledig när vi lämnat T men nu är det på riktigt!

Jag tror att det kommer gå riktigt bra med hela dagisgrejen men man vet ju aldrig... dessutom kan lämningarna nog bli tårfyllda om jag känner mini rätt...

När vi kom hem från dagis var han så trött att han höll på att däcka på golvet :) Vi la oss direkt för att sova och vaknade inte förens 3 (!) timmar senare! Tur att vi vaknade då i och med att jag skulle vara hos doktorn om 10 minuter...

När jag kom hem från doktorn så gick hela familjen till Tessinparken och fikade och därefter till lekparken! Det är otroligt vad man träffar bekanta i lekparken! det är verkligen "the place to be", he, he. Vi stannade tills vi blev hungriga och på vägen hem delade vi upp oss. F och lilla F gick och köpte thaimat till middag och jag o T gick till plaskdammen som jag hade lovat honom.

Efter middagen blev det bad för alla killar och jag tog tag i hemmet! Shit, jag hade låtit det frfalla i flera dagera och det är verkligen inte jag! jag blir helt nervös av att ha det stökigt omkring mig...

Jag tvättade , städade, gick igenom pappershögar, gick iväg med återvinning mm, mm.

På kvällen satt jag sedan bara vid datorn och surfade runt tills jag var alldeles snurrig, fniss!

Nu måste jag iväg till frissan, vi hörs!
Pinkmommey :)


Min stora lilla pojke som håller på att skolas in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0