Lördag, Söndag

I lördags var vi på jättetrevlig kräftskiva hos J och D! Massa trevliga vänner, god mat och en hel del dricka ;) Jag mådde precis som jag trodde att jag skulle må efter en vecka med minimalt med mat och nubbar på det - super!

                                      F, D och J!

                                       Alltid så kära L och P!

                                     
                                      Tjejerna i soffan - J, J (kvällens värdinna), jag och M!

Blev dock lite rund om fötterna och valde att bryta upp vid 1-tiden, vilket alla andra också bestämde sig för då.


Snacka om slirig... Inte ett av mina bästa "photo-moments"...

När vi kom hem låg farmor och sov inne hos lilla F och T sov sött i sin säng!

På söndagen vaknade jag och var vaken två timmar och sedan gick jag och la mig med lilla F när han skulle sova igen. Jag sov mellan 10 och 13!!!

Efter att vi hade sovit blev det lunch och sen lek i parken. När vi hade lekt en stund blev det ett besök på Glass & Pastahuset och sedan bar det av hemåt igen. I och med att jag har ätit en hel del denna - mat, glass, chips, godis, vin, sprit mm så ska jag fortsätta dieten tom onsdag. Jag vägde mig idag och det var ingen rolig syn... Ja, ja, nya tag!

Igår kväll gick jag återigen igenom min stora son´s försmå kläder till lilla F och nu har mini bla 10 nya skor att använda.... Vet inte vad jag ska göra av alla kläder... Måste typ bygga nya garderober...

Vi "hörs" - Pinkmommey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0