Min son...

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, min son går mig på nerverna.... Värsta trotsen!! Han e 4 år - inte voisste jag att det fanns en trotsålder då... Men det finns väll en trotsålder för varje ålder ;)

Han e elak mot lillebror, han svär, han retas, han pratar emot, han vägrar äta mm, mm, mm...

Säkert har det med att göra att vi varit borta från dagis så länge så han e uttråkad... Säkert har det at göra med att vi alla e lite stingsliga här hemma på.g.a att vi inte har några jobb och e oroliga för ekonomin mm.... Och säkert har det att göra med att han vill ha uppmärksamhet när han har en liten bror som kommit och tar hans tid från oss...

Igår var jag i alla fall hos D  och tittade på hennes lilla F, hon var såå söt! Tyvärr bråkade lilla F mest med hennes stora dotter M då han själv blir slagen av storebror hela tiden och tror att man ska göra så...

Efter det tog jag en svän på stan men köpte inget!! Duktigt!

Nu ska här ätas frukost...
Pinkmommey


Den lilla busen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0