Mitt i veckan...

Idag fortsatte inskolningen med lilla F och det gick så bra så! Imorgon ska han få äta lunch!

När vi kom hem var han som vanligt så trött att han inte orkade äta utan istället fick sig en flaska välling och la sig utan ett pip i sin säng och somnade!

F kom hem med mat - en god sallad - och när lilla F var på väg att vakna så gick jag in och la mig hos honom och vi sov vidare i kanske 2 timmar till!

Innan jag gick och hämtade T så städade jag iordning lite här hemma då vi skulle ha en lekdate här!

Precis när jag skulle gå kom min mamma och hennes lilla hund och de hängde med och hämtade stora pojken :)

Väl hemma satte sig vi vuxna ner och drack kaffe och barnen tog ett bad! Efter bad blev det både bulle, glass, film och en massa lek!

När våra gäster skulle gå så följde vi med och vi tog sällskap ner till Konsum då vi varken hade middag eller frukost hemma... Barnen cyklade och T trillade säkert 3 gånger... Stackarn! Han är inte helt inne på bromsen när det går riktigt snabbt och han tittar sig gärna hej vilt omkring och faller då...

Väl hemma blev det turbomatlagning då allas magar skrek efter mat och vi åt alla samma mat - fiskpinnar, potatis, sås, rivna morötter, ärtor, gurka och knäckemackor - nyttigt och gott!

Nu har jag slängt in en tvätt, tömt diskmaskinen och nattat barn och nu väntar The Bachelorette!

Kram Pinkmommey :)


Kommentarer
Postat av: anne

ha en trevlig kväll :D

2009-08-26 @ 21:18:47
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0