Papper, papper papper...

Åh så skönt, nu är alla papper som ska in till a-kassan klara!! Inte för att allt är fixat i och med det men första steget är i alla fall taget! Om jag får iväg dem idag så kanske jag hinner få kassakorten denna vecka och kan få iväg även dem i början av nästa?!

Sen ska de väll ta sin lilla tid på sig och dessutom har man alltid en veckas karens i början av sin arbetslöshet... Men sen kommer jag få min utbetalning på hela 10.000:-... ;)

Idag har jag redan hunnit vara en sväng in på kontoret och nu så är det lite fix hemma innan hela familjen ska ner på stan för T´s 4-års kontroll! Hoppas det kommer gå bra och det gör det säkert då han är en sådan duktig liten kille!

Igår var jag hos läkaren på morgonen (räcker med att berätta så mycket) och sedan var jag bara hemma och tvättade mm innan det var hämtning på dagis. Efter dagis åkte hela familjen till leklandet Fantasium på Lidingö och rastade barnen. På vägen hem stannade vi och handlade en massa god mat och sedan blev jag övertalad av resten av familjen att köpa pizza till middag.... Då kan jag ju bara inte säga nej... Vafan, när jag väl äter mat nu för tiden så blir det pissmat - inte bra...



Gott och mysigt var det i alla fall och efter middagen blev det bara en film innan det var dax för sängen.

En annan kul sak med gårdagen var att jag fick hemm alla framkallningar jag hade beställt så nu ska jag fixa alla korten i olika högar som jag sen ska ge till mormor, farmor, gammelfarmor, morfar och våra fina vänner!

Nu ska jag gå och fixa med tvätten som aldrig verkar vilja ta slut... Jag tvättar alla sofföverdrag.

http://jamtlandspower.webblogg.se/images/2008/tvattstuga_1203356600_956708.gif

Ha det bra!
Pinkmommey

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0