Sista dagen på sommarlovet...

Idag är sista dagen på sommarlovet kan man säga... Okej att jag e mammaledig, min kille är arbetslös och att lilla F inte börjar på dagis förens om ett par veckor men söta T börjar i alla fall på dagis i morgon så då är inte hela familjen samlad längre...

Det känns både tråkigt och kul... Tråkigt att sommaren känns som den e slut fast det faktiskt är högsommar och början av augusti. dessutom tråkigt att vi har det lite jobbigt på jobbfronten mm... Samtidigt känns det skönt att T äntligen ska få träffa sina kompisar igen och få komma till sitt älskade dagis! Dessutom skönt för oss föräldrar på ett sätt efter 5 intesniva veckor...

I och med att det då är sista sommarlovsdagen idag så blir det nog en tur ut till Fågelöudde på Lidingö för lite bad på stranden, glass och lek! sen kanske vi ska träffa D och hennes familj med deras nyfödda lilla F! Hinner vi inte det idag så ses vi imorgon istället!

Nu ska jag gå och lägga lilla F för sin nap!

Ha en fin dag i solen!
Pinkmommey♥


Mini i tessinparken vid plaskdammen med hemmagjord isglass!


Vackraste T som jag älskar såå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0