Var är alla?

Sitter här på altanen och man kunde tro att det är i mitten av juli... Inte pga av vädret då utan pga av att det är helt dött! Inte en människa så långt ögat når, inte en hund som skäller, en bil som låter eller något!

Solen tittar till och med fram. Jag känner nog att det är lite tråkigt för att jag varit inne hela dagen och bara hållit på med min cv, mitt personliga brev och att söka jobb...

Känns i och för sig bra att jag börjat med detta men imorgon måste jag ut en snabbis och se folk!! Och sen fortsätta då ;)
Då ska jag även ringa till A-kassan - kul...

Kanske blir det ett samtal till Arbetsförmedlingen med...

Nej, över till något roligare! Våra fina vänner D & J väntar barn! Kul att F´s kompisar börjar skaffa barn också! Jag önskar dem all lycka till och väntar med spänning på att få se det lilla miraklet när det tittar ut! Det kommer nog bli en söt bebis med tanke på att både mamma och pappa är så snygga ;)

Nu ska jag gå och hämta T som har varit hos farmor idag!

Ha det fint!
Pinkmommey

J och D som i vår ska få en liten bebis! (Bild lånad från J´s blogg http://aktuelle.blogspot.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0