Zara och Marzio!

Nu för tiden när jag går på stan blir det ingen shopping... Detta känns mycket ovanligt och ganska svårt... Men ibland tillåter jag mig lite "fönstershopping" i alla fall!

Jag vill ha absolut alla skor och stövlar i Marzios fönster!!! Det är helt klart min stil på skofronten just nu... När jag kom till Zara så visade det sig att jag ville ha alla plagg utan typ 2 i butiken... Skinnjackor, fuskpälsar, strikta kappor, vinterjackor, skor, skor och åter skor, stövlar, väskor, jeans, paljettklänningar, skinnbyxor, alla barnkläder, ja, jag kan fortsätta i evigheter... Typiskt när man inte har råd!

Titta in på zara - ni lär inte bli besvikna!

Nu tillbaks till tv´n!
Pinkmommey♥

www.marzio.se

www.zara.com

http://4.bp.blogspot.com/_oss-OEfbrCQ/Sk3pAhM-skI/AAAAAAAACcQ/bjdQBumGdTg/s400/Skor+loafers+Marzio.bmp
Nu var de inte dessa skor i skyltfönstrerna men dessa är också okej på sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0