05.00!

Va fasicken är det som händer? Imorse vaknade lilla F klockan 05.00! Och vid 06.00 väckte han sin storebror T tillslut...

Vi som i vanliga fall brukar få sova till i alla fall 8.00 här hemma! Men nu blir det bara tidigare och tidigare... Jag hoppas verkligen detta inte är en trend som kommer fortsätta.

Igår kväll överraskade jag min sambo med lite tapasmiddag och en flaska vin men självklart fick vi inte sitta ner många sekunder i och med att vi inte kunde vänta tills barnen hade gått och lagt sig...

Efter middag och nattning av små vildar blev det sen bara Idol för min del innan jag slocknade för natten.

Idag så ska jag och lilla F på födelsedagskalas till goda vänner medans T och F ska på stan och köpa present till farfar och kolla in Nk´s julskyltning :)

Ikväll kanske F ska bowla med sina killkompisar och jag ska faktiskt inte göra nån ting!

Morgondagen bjuder på mammagrupps-återträff med lilla F och efter det ska vi till svärmor och svärfar och fira farfar som fyller år.

Ha en skön lördag!
Pinkmommey♥


Kanske får jag tid att ta tag i den här härliga högen ikväll i min ensamhet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0