2:a advent

Vilken morgon! Och vilken natt!

För ett par dagar sen fick lilla F utslag på bålen och jag tänkte inte mer på det än att det kunde varit lite mycket tvål i badet eller nått liknande.

Efter ett par dagar så spred sig prickarna ner på låren men fortfarande var det inget annat fel med honom och han åt, drack och gjorde allt som man ska göra.

Men så inatt har han varit jättejobbig och inte inte velat ha napp, kliat sig på händerna och vaknat om vartannat... Han har bara sovit om jag legat nära, nära precis som när han var pytteliten och vi samsov.

Så imorse ringde jag Vårdguiden (som jag verkligen inte har mycket till övers för, de har aldrig hjälpt mig någonsin) och kvinnan jag talade med gjorde mig sååå nervös!

Hon bad oss åka in till närakuten på direkten och sa att hans andning kanske kunde bli lidande och en massa andra läskiga saker.

När vi väl kom in och tittat på lilla F och tagit prover så var det precis som jag trodde - han hade troligtvis haft en virusinfektion och fått utslag av det...

Nu har vi i alla fall kommit hem och köpte med oss lite adventsfrukost! Andra ljuset är tänt, barnen leker och vi vuxna sippar kaffe - allt e som vanligt igen :)

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0