Á la France!

Åh, jag har ätit godaste middagen på länge! Det är något jag absolut inte ofta är sugen på men när jag väl blir det så är det bara fantastiskt! Är jag ute på krogen så vill jag absolut inte beställa in det då jag blir mätt av bara tanken utan jag vill göra det hemma helt själv så jag får det precis som jag vill ha det ;)

Då jag som vanligt inte ätit nån lunch idag och bara left på tårta, bullar, kakor och godis var detta det jag var som mest sugen på  - en riktigt bra bit hängmörad entrecote, hemlagad pommes frittes, crämig och hemgjord bearnaisesås och till det tomat & loksallad samt lättkokta hericot verts slungade i salt! Sist men inte minst ett glas mustigt rött vin!!

Jag e mätt som en gris men mår som en prinsessa!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0