Do u want to know me?

Favoritcafé: Systrarna Voltaire eller Blå Porten på Djurgården

Favorittidning:
Mama och Lantliv

Bästa saken som händer i vinter:
Förhoppningsvis att det kommer snö ;)

Favoritplagg i garderoben just nu:
Massa nya sköna och snygga leggings

Längd:
162

Vanligaste färgen på mina kläder:
Svarta, grå, blå

I vinter kommer jag att gå klädd i: 
koftor och leggings, Nordica stövlar o varma dunjackor 

Men absolut inte i:
Tighta små fodral - passar tyvärr inte i dem längre...

Mig själv med tre ord:
nojjig, pratglad och temperamentsfull

Jag tränar:
ska börja i januari igen - det behövs...

Höger- eller vänsterhänt:
höger

Humör just nu:
uttråkad, besviken

Är det nåt du absolut inte äter:
ägg, många skaldjur, många svampar och kaviar

Kläder just nu:
nattlinne, kofta och sockor

Vad sa du senast:
ska vi se "Flickan som lekte med elden" ikväll älskling

Fisk eller badkruka:
fisk

Spelar du nåt instrument:
försökte lära mig piano när jag var liten men hade en satmara som lärare som fällde ner locket på fingrarna när man spelade fel så jag blev inte långvarig... Tror jag skulle vara bra på trummor om jag provade...

Morgon- eller nattmänniska:
har alltid varit morgonmänniska men gått över till att bli nattmänniska eller båda kanske?

Sparare eller slösare:
Oj, oj slösare, unnar mig och familjen allt - inte bra..

Har du några homosexuella vänner:
inga nära men bekanta

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja med rätt person eller för rätt sak

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
3 tror jag. Jag har redan 2 och det känns i och för sig riktigt bra det med :)

Vad ska barnet/barnen heta?
Förhoppningsvis ett flicknamn, he, he. Mina fina killar jag har idag heter Theodor och Fred.

Bio eller promenad:
Aldrig prommenad men ofta bio ;)

Är du kittlig:
O ja

Rädd för insekter?
Över lag nej men verkligen för spindlar.

Största svaghet:
Just nu självdiciplin

Det här är jag bra på:
ta hand om min familj och mitt hem

Bästa bok?
Bla Vattenmelonen och många av Denice Rudbergs och Louise Boije Af Gännäs böcker är roliga och sköna.

Chips, morötter eller godis?
Godis - dagligen tyvärr...

Pizza eller hamburgare?
Pizza!

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Har velat många gånger när jag var yngre men är sååå tacksam att jag inte gjorde det! Dock blir jag sugen ibland på att tatuera in mina barns namn eller födelsenummer på något diskret ställe men ändrar mig ändå alltid.

Stökigt eller välstädat?
Är värsta pedanten och städar alltid iordning innan jag går hemmifrån på morgonen och alltid på kvällen innan jag somnat. Allt har sin plats och jag älskar högar och listor!

Gillar du att sjunga?
Sjunger jämt men är verkligen inte bra på det.

Anser du att du är stark?
Nej det är jag nog inte.

Kaffe, te eller inget?
Ett par lattes om dagen slinker det allt ner.

Har du en besatthet?
Godis

Vem är din bästa vän?
Jag har 2 som jag anser mig allra närmast.

Civilstånd:
Sambo, förlovad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0