Födelsedagspresenter

Hej!

Det var ett tag sen... Men det är så jag vill ha det nu - ingen stress och ingen press ;) Sen får vi se om det blir mer, känner juhela tiden att jag vill blogga och dela med mig av saker men man hinner inte alltid...

Söndagen den första advent var det min födelsedag så jag hade bjudit in till födelsedagsglögg och det var sååå mysigt!! Det var en massa vänner och alla deras barn!
Jag bjöd på lussebullar, pepparkakor med olika röror, pepparkaka och saffransmuffins, lussebullar, dadlar, skumtomtar och sist men inte minst tårtor. Dessutom var det självklart glögg, kaffe, te, julmust och saft.

Som vanligt hade jag så fullt upp när jag har kalas eller liknande så jag hann inte ta en enda bild... Men här får ni i alla fall se lite presenter och annat :)

Ha en superhelg!
Pinkmommey♥


Det både fuskades och bakades på riktigt inför min födelsedagsglögg... Bla gjorde jag saffransmuffins från detta lilla paket ;)


Här ser ni pepparkaksmuffinsarna innan de blivit dekorerade.


Söta muffinsformar hade jag köpt på Lagerhouse!


Mums!


Hittade inte min kamera så jag försökte mig på att ta bilder med Iphonen men de blev bara sååå dåliga då den saknar blixt...


Här ser ni F och lilla F i mitten.


Mina fina tjejer L och D med lilla F i famnen.


Svärmor känner sin svärdotter ;)


Världens finaste lilla grej som jag hade önskat mig fick jag från svärmor och svärfar!


Söta underkläder från F!


Från F fick jag även en parfym...


och så tog jag med F ut på stan och valde bla denna härliga kofta från Zara.


Dessa tuffa leggings från Gina Tricot valde jag också!


Från mina små barn fick jag dessa örhängen med pärlor och vitt guld :)


Från mamma - en bodylotion från Victorias secrets.


Detta lilla resefotoalbum från Mulberry blev det också från mamma.


Fick lite pengar av min pojkväns mormor och för dem blev de dessa coola leggings i paljett som kommer bli super att ha nästa gång jag ska bort eller ut!


Pappa med familj hade lyssnat på min önskan om ett gymkort! Pappa hade lagt ner tid på att skriva fint, måla och klistra in ett kort på mig och min lillasyster - sötaste pappa!!


Av fina tjejerna L, J och L fick jag en superbra bok och en härlig middag på Papa!


Sötaste örhängerna av en av mina bästa vänner C!


Jättegulligt armband av J & D!


Champagne av B & A - perfekt inför nyår :)


En riktigt härlig halsduk/sjal från Filippa K av D & L!


Denna härliga och smarta kokbok fick jag av M och hennes familj - måste prova snart!


En flaska vin kom P med :)

Och från min söta vän M fick jag fina blommor och en brunch på Anglais, från C och D också mina bästa vänner fick jag en härlig långfrukost på Saturnus!

Kommentarer
Postat av: Tia i stan!

Grattis i efterskott! Jag har roat mig med att läsa hela din blogg idag med min man kikandes över axeln. Vi kan bara konstatera att din glasstårta fortfarande är det snyggaste jag sett. Ska försöka göra en likadan imorgon men det kommer nog inte bli lika snygg!



Kul att du bloggar!



Kram Tia

2009-12-04 @ 22:38:01
URL: http://www.fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: Pinkmommey

Nämen - vilken trevlig fredagsunderhållning ;)



Tårtan är inte svår alls faktiskt! Tänk bara på att göra den ett steg i taget - alltså en vagn i taget.



Lite glass på varandra, fyra kakor till hjul och rån på sidorna och ös på med godis!



Loket är glassblock på varandra där med och sen dela en rulltårta på mitten och ställa ena halvan upp som "skorsten" och lägga den andra ner och fyra kakor som hjul.



Lycka till och ha en skön helg!

Kram V

2009-12-04 @ 22:53:27
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0