Julgranskulor :)

Här kommer några bilder på några av mina finaste julgranskulor! Och imorgon blir det fler då jag tycker att det fattades några i granen ;) Som jag skrev förut så blev det säkert 30 julgranspynt över men ingetr jag ville ha i år som passar med det jag satt upp. De får barnen ha i sin gran nästa år - de är söta men en annan stil, men vem vet nästa år kan jag ha ändrat mig igen ;)

Pinkmommey♥


Kotte.


Så söta ballerinaskor - enda kulan jag köpte förra året.


Peket.


Denna fick jag förrförra året av min svärmor och det finns en till kula som hör till som är en ren.


Denna ängel hade tom min mamma när hon var liten, den gör mig nostalgisk :)


Detta hjärta är fint med sina speciella färger och jag fick det av mamma för ett par jular sedan.


Sånna här tomtar har jag massor av och snögubbar, soldater, polkagrisar och annat sött!


Toppstjärnan men jag tror jag byter den till min silver eller guld då denna försvinner lite bland kulorna i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0