Julkort

Nu är jag äntligen klar efter att i flera timmar suttit och skrivit julkort! För några dagar sen så beställde jag kort från fuji.com och de kom idag och blev så fina!

Jag skickar en hel del kort och inbjudningar per år men sparar ALDRIG adresserna utan måste kolla upp dem på tex hitta.se varje gång...
I och för sig börjar jag kunna alla folks adresser nu men inte postnumrerna så nu har jag fotat alla kuvert med digitalkameran och ska lägga in dem i datorn. Då kommer det bara vara att gå in i "Mina foton" nästa gång så har jag alla adresserna där!

Nu ska jag snart ta mig ett bad och sen hoppas jag att jag ska hinna slänga i mig lite lunch - har inte hunnit det på hela veckan utan bara fått i mig lite godis och skit...

Vis tre så möter jag upp en dagismamma tillika vän A-C och hennes dotter med mina killar och sen så går vi och köper julklappar till dagispedagogerna!

Ikväll ska det brännas skivor och fixas med lite annat så om jag inte tittar in mer idag så "hörs" vi imorgon.

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0