Mina klappar :)


Denna såg jag i somras i Skanör och blev kär i, det hade min snälla mamma kommit ihåg! En korg/skål med nät att ha tex bullar/frukt/bröd i.


Detta för ju tankarna tillbaks till ens första Nintendo på 80-talet :) Ett spel från F´s bror så att vi kan leka lite med vårt Wii :)


Snygg karaff av svärföräldrarna!


Av pappsen fick jag en plånbok från Ceannis och man får ju aldrig ge en plånbok tom ;)


Av min sambos kära mormor får jag alltid antikt julpynt, jag blir alltid lika glad :) Dessutom gav hon mig en prenumeration på Svensk Dam också som vanligt :)


Av F fick jag ett riktigt 80-tals filmpaket att njuta av - The Breakfast club, Sixteen candles, ST. Elmos fire, Fletch 1 & 2, Splash (En av mina absoluta favoriter ;)), Girls just want to have fun, The perfect girl, Pretty in pink och en till som jag inte kommer ihåg nu. Fick även filmer av mamma.


Härliga doftljus från Voulspa fick jag också av F. Mamma gav ett annat underbart doftljus oxå!


Nya fräscha handdukar hade vi önskat oss också!


Har sett reklam för denna på tv och kände att jag viulle ha den och spela den HÖGT i min ensasmhet om dagarna ;)


Hur snälla svärföräldrar har inte jag!? Så gott och fräscht doftar dessa!


Ännu en prenumeration! Bland det bästra jag vet att få då presenten håller så länge!


Min finaste julklapp fick jag av dem jag älskar mest i hela världen - mina söner (fast pappa F hade gjort den)! En inbunden fotobok med stora härliga kort! Detta är framsidan.


Han hade verkligen lagt ner tid på att välja ut fina kort som betyder mycket för oss och skrivit söta texter!


På nyårafton i år har vi varit tillsammans i 11 år så han började med våra partyår, gick över till graviditeterna och våra små killar och slutade i nutid.


Här ser man mig bläddra i boken - vårt älskade landställe som tyvärr är sålt nu... Boken var så fin att jag tom får tårar i ögonen nu bara jag skriver om den - tack älskling ♥ ! Kanske tar jag mer bilder på den sen så att ni får titta lite närmare?

Sen fick jag en del andra julklappar också men kan/vill inte visa allt här.

Nu blir det sängen och massa härliga tidningar!
Pinkmommey♥


Kommentarer
Postat av: carro

SÅ gullig present av Fredrik! Alla presenter var superfina men Fredriks var ju bara så omtänksam o gullig, tänk vilken tid att lägga ner. Hälsa honom, kram

2009-12-26 @ 09:15:53
Postat av: Lina

Vilken fantastisk julklapp du fick av F & kidsen :) Vad kul det måste va med en sån grej, så mkt minnen :) Vill se den när vi ses. God fortsättning, många kramar

2009-12-26 @ 23:08:21
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: Tove

Vad mycket du fick! :o Fina grejer också. God fortsättning!

2009-12-29 @ 08:59:38
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0