Namnnappen!

Har precis kommit hem från en helkväll på staden men är helt slut så jag får skriva om det imorgon istället.

Jag har skrivit om denna lilla geniala grej förut men nu så har mina nappar kommit så jag måste bara visa dem för er!

www.namnnappen.se kan man beställa nappar antingen i silikon eller i gummi, i de färger man gillar, man kan välja antal och hur själva nappformen ska vara. Men bäst av allt så kan man skriva valfri text på nappen! Tex barnets namn, efternamn, kanske gullunge eller mammas älskling ;)

Jag brukar beställa nappar med barnens namn på för att ha på dagis. Jag vet inte hur många nappar som tappats bort på dagis så även om dessa är lite dyrare så blir det desto billigare i längden då ingen tar dem för att det står namn på :)

Sov gott mina vänner!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0