Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag och jag och f har varit på Hasselbackan och käkat långbrunch! Det var första gången på 9 månader (!) vi var ute och åt utan barn!! I timmar kunde vi sitta och småprata utan att bli avbrutna, skära upp mat i småbitar, plocka upp tappade bestick, dela ut leksaker, torka upp kladd och annat som man gör när man har småbarn...
Jag njöt av lax, parma, pasta-, potatis- och qinoasallas, ktklingvingar, revbensspjäll, bacon, alla sorters bröd, färskpressad juice mm, mm! Sen får man absolut inte glömma efterrättsbordet! Jag spar alltid extra mycket plats för det! Cheesecake, fruktsallad, varm äppelpaj med vaniljsås, chokladmoussetårta, marängsviss, panacotta, kärleksmums, chokladpraliner och mycket mer!


Hasselbacken

Tänk att jag och f varit tillsammans i 10 år, varit förlovade i 3 år, har två små barn tillsammans!

//Pinkmommey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0