Allra käraste syster!

Vad kul! Fick ett mess igårkväll från min syster som bor i Dalarna, hon berättade att hon kommer till Stockholm idag! Hon fick en liten bebbe strax efter mig så vi och knoddarna ska ses på lunch idag - det var lääänge sen. Tyvärr kunde vi inte komma upp till dem på deras lilla tjejs dop för vi var sjuka och tyvärr kunde de inte komma ner när vi hade dop för något annan men nu ska vi i alla fall ses! I och vi har med alla barnen får det bli något som passar dem så TGI Friday fick det bli. När jag väl går dit brukar det bli 3 for all, igentligen en förätt för 2 men jag tar den som huvudrätt.

Efter lunchen ska jag gå till Svenskt Tenn och byta en grej och sen ska jag köpa en ny "mysdress". Min kille f har tvingat mig till detta... Jag älskar nämligen att gå i pyjamas eller "mysdress" hemma och han tycker att mina gamla paltor är så sunkiga! Och jag är väll benägen att hålla med... Lika bra att köpa nytt och slänga det gamla annars blir det väll som vanligt att jag låter bli de nya och tar de gamla sköööna slitna kläderna... Jag vet inte hur många söta små negligéer jag fått av honom men använder i alla fall mina slitna gamla stora t-shirtar...

Sen om jag orkar och hinner ska jag träffa min älskade vän d och hennes lilla tjej! Tänk, det känns som om det var alldeles nyss hon fick sin lilla tjej och nu ska hon redan börja på dagis och d ska få sin andra knodd till sommaren, det är inte klokt vad det går fort!
Alldeles nyss var vi ett gäng tjejer vars största intressen var att shoppa, gå ut och parta på helgerna och fika och nu är typ alla tvåbarnsmammor i villor eller stora våningar som bara snackar barn, inrednig och annnat, men jag älskar det! Så skönt!

Sist men inte minst - min lilla f börjar bli frisk och jag har fått sova i natt, tack gode gud för det! Trodde jag skulle bli tokig till slut! Blir knäpp utan sömn, men det blir väll alla i och för sig?!

Hör av mig i eftermiddag när jag har varit på stan!
Pinkmommey :)


 

Kommentarer
Postat av: diana

Åh, så fin blogg du har! Ska vi följa varandras via blogglovin?? =) KRAM

2009-02-23 @ 13:54:51
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0