Ännu en dag till ända...

Jaha, ännu en ganska tråkig dag men var tvungen att ta det lite lungt i och med att jag håller på att bli/är sjuk... Först var jag bara hemma och tvättade lite och tog en bad med min lilla bebbe, sen gick vi till Fältan där vi klarade av Systemet, Apoteket, H&M, Akademiebokhandeln och Sabis!

Nu är f (min sambo) hos mina svärföräldrar (som bor i huset mittemot oss) med barnen, ska gå och hämta dem strax.

Ikväll blir det väll bara lite tv men imorgon blir jag tvungen att ta mig ut på stan då städerskan kommer... Känns inte helt rätt att sitta hemma när hon städar... Kanske skulle ta och försöka hitta skidbyxor och sneakers då? Resten av det jag behövde beställde jag från H&M, Ellos och Laredoute häromdagen!

Förresten så som min minsta hela natten inatt! Det var andra gången i hans liv, 2 ggr på 10 månader!!! Hoppas detta är en ny trend ;)

Vi ses!
Pinkmommey

men åhhh, vad blir det för fel med mina bilder! Lilla f kollar på Teletubbies när han e sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0