Äntligen lite shopping!

Ja nu var det verkligen ett tag sedan jag shoppade... Dels försöker jag dra ner på det för vår ekonomis skull (både jag och f har ju blivit av med jobben i och med finanskrisen) och dels för att vi har varit hemma och sjuka så man inte kunnat komma ut på stan.
I förrgår var jag alla fall nere i Fältan en snabbis för att få lite egentid. Jag gick ner, köpte mig lite tidningar och en latte och satte mig på biblioteket(!) så jag fick det alldeles tyssst!! Så skönt! Hemma får jag aldrig vara själv och det är aldrig alldeles tyst med två barn, en leksugen katt och f...

Efter jag sutit där ett par timmar så gick jag förbi polarn & pyret där jag köpte dessa underbara matchande pyjamaser till mina små killaR!

Det fanns ingen bild på den lilla men den är i likadant tyg fast som en sparkdräkt!

Sen köpte jag också lite fina underkläder till mig själv - Hanky Panky som använt flitigt sedan de kom till sverige! Jag älskar dem för de är de enda trosorna som både ser snygga ut, sitter bekvämt och snyggt och som man absolut inte ser kanterna på genom jeansen och liknande.


Ha det bra tills nästa gång :)
Pinkmommey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0