Beeeebisar!

Igår blev det inte många inlägg... Hade fullt upp hemma - 8 bebisar och deras mammor var här! Stökigt men kul! Jag bjöd på cupcakes, tropiskt fruktsallad med vaniljkesella (för de som ville vara nyttiga) och kaffe! Bebisarna lekte som små vildar och vi mammor hade riktigt trevligt. Det var min bvc mammagrupp som var här och nästa gång ska vi vara hos e som ska bjuda på semlor!

Var helt slut sen så min sambo åkte och köpte pizza, för andra gången på en vecka... Väldigt gott men nu får vi nog ha ett uppheåll ett tag!

Kram Pinkmommey

Min lilla f 3 vecor gammal (9 månader nu).



Kommentarer
Postat av: Katja ♥

Åh såna besök är alltid mysiga,visst det tar på krafterna..men tänker man efter så är det värt det! Riktigt fint kort föresten! Ha en underbar dag!

2009-02-11 @ 11:20:14
URL: http://lyckligaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0