Internet nere...

Ledsen att jag inte skrivit på ett par dagar men vårt internet har legat nere... Man känner sig helt borta utan internet!
Idag har jag varit med en av mina bästa vänner c och hennes barn + min älsta kille på leklandet Fantasium på Lidingö. Efter det åkte vi hem till mig och åt lunch och barnen fick leka av sig lite mer. Nu ska jag snart ta ett bad och göra i ordning mig för att åka ut till Bromma på tjejmiddag med alla närmaste tjejerna! Hade sett fram emot att dricka lite vin men det går inte för jag tar bilen... Ja, ja, får se fram mot lite festande nästa helg istället! Ska bli så mysigt ändå och så ska jag självklart kolla in melodifestivalen!!


Igår var vi bara hemma på dan - känns inte som jag gjort annat de senaste veckorna, men vi har ju haft sjukdom på sjukdom som har avlöst varandra... Sen hämtade vi vår äldsta son t på dagis lite tidigare och åkte till Sjöhistoriska muséet där de hade "Pirat special"! Pirat teater, piratcirkus, pippi på de 7 haven bio, skattjakt, göra sin egen piratflagga mm!
Efter det blev det hemmagjorda hamburgare och sen Let´s dance!

I förrgår kom städerska men jag kom aldrig iväg ner på stan då jag kände mig krasslig... Jag ringde massa viktiga samtal, betalade räkningar, tvättade och gjorde andra nödvändiga men träkiga grejer...

Nu har jag i alla fall kommit fram till vart jag vill träna, det blir Friskis och svettis. SATS har barnpassning men inga bra pass på bra tider, stället i Garnisonen ligger lite lång bort, har lite konstiga klasser men där ingår allt, Friskis har ok klasser på ok tider och ligger ganska nära och e billigt! Ska köpa kortet och gå på första klassen imorgon så jag verkligen kommer igång! sen måste jag ut och köpa lite nya, snygga träningskläder! I rätt storlek som jag sen kan bli för smal för!!! Ha, ha!

Mysigt att de snöar ute hela tiden, kanske blir lite pulka imorgon också? Med varm choklad och bullar i backen?!

Vi hörs!
Pinkmommey :)

Kanske blir de dessa kläder från H&M?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0