Jag vill nätshoppa!

Det var ju evigheter sen jag fick HM´s och Ellos kataloger hemskickade men jag har ännu inte hunnit beställa nått! Brukar annars inte kunna hålla mig en dag när de kommer... Tror att jag ska sätta mig ner nu och ta mig i kragen. Älskar H&M och Ellos börjar faktiskt bli lite av en favorit för mig bland budgetmärkerna. Annars tycker jag också att Gina Tricot är super men högst upp på listan står ändå Zara! Dom har superkläder till både mig och barnen!

Nedan kan ni se lite kläder som jag ska beställa eller köpa:


Söt blus från HM 249:-


Klänning HM 249:-


Jacka H&M 298:-


Gina tricot Byxor 199:- topp 129:-


Ellos blus 249:-

Nu kom min kille hem med lite lunch - kyckling o qinoasallad med curry/mangodressing - från vårt stammishak som ligger runt hörnan från vårt hem!

Hej så länge!
Pinkmommey

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Snygga kläder :) kram

2009-02-04 @ 11:46:09
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0