Knutby och kanelbullar

Vilken dag! Jag e helt slut! Inte nog med att lilla f är sååå sjuk med feber som vägrar gå ner så att han gråter om jag inte bär på honom och ammar honom heeela tiden så är jag också sjuk. Jag har inte sovit nått inatt och haft fullt upp hela dan... Men äntligen sover barnen! men det blir nog tyvärr inte mycket sömn inatt heller... Kan inte bara alla bli friska nu och hålla sig så tills i höst, ha, ha.
Vissa kvällar sover jag bara vidare när jag nattar barnen vid 20-tiden, tragiskt men sant... Vissa kvällar går jag inte och lägger mig förens vid 1-tiden... Inte bra det heller, men det är ju kvällarna man hinner göra vuxensaker på och bara slappa så då blir det sent ibland, även om man måste upp 06.00 nästa dag...

Nej, nu ska jag ta några av mina bullar jag bakade häromdagen (livsfarligt med 40 bullar som ligger och väntar på en i frysen och ens sambo håller på med gi) och kolla på Knutby del 2! Vilka galningar säger jag bara...

God natt
Pinkmommey :)

Knutby med Helge Fossmo predikandes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0